Alla inlägg under februari 2015

Av bahar alp - 11 februari 2015 12:50

Hej förlåt för att jag inte har skrivit ett par dagar men nu ska jag skriva vad jag har gjort .......
I lördags blev min dotter hela 2 månader tiden går så fort så att man knappt hänger med
Söndags så fyllde min pappa år så jag och Irem gick och köpte tårta och överraskande han på jobbet och han blev så glad?
När någon blir så glad för att man har gjort något då blir man ännu gladare för det man har gjort och då vet man att det man gör uppskattas
Måndags så fick jag gäster från Västerås så jag bakade sockerkaka för första gången och det blev ju jätte god ( vet att det är en enkel bakelse men för att göra något första gången och att den blir perfekt då ska man bli glad tycker jag ) så har dem en dotter som är 4 månader äldre än min dotter som heter Mellisa och var ju bara för god en riktig glädje spridare och så ska Bara barnen vara en riktig glädje spridare
Aja nu får det räka med skrivande ska duscha nu innan maken min kommer hem så vi kan hitta på något för att han är ledig idag ?

Detta är min söta dotter som ni ser ?

Av bahar alp - 6 februari 2015 12:27

Hej på er nu ska jag försöka blogga varje dag om mitt mamma liv........

just nu så ligger jag i sängen och väntar på att lillen ska sova  så att jag kan gå upp och äta frukost så att jag  får lite energi  för dagen för att idag ska vi ut och promenera  i de härliga vädret 😊



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards